четвъртък, 13 февруари 2014 г.

Защо мисля да се разведа през 2014

Преди да си помислите, че искам да напусна съпругата си и да започнете да ме упреквате, искам да Ви предупредя, че случаят не е точно такъв.  Искам да напусна някой друг. Някого, за когото не подозирате. Някой, който превзема повечето от времето ми, който ми пречи да прекарвам повече време с жена ми, някой който дори прекарва времето си с мен в късните часове на нощта.


Нейното име  е СМАРТФОН. Тя е изключително интелигентна, забавна, мога да разчитам на нея и с нея винаги съм в крак с посления писък на модата и технологиите. А и тя винаги е близо до мен.  Безпомощен съм, въпреки че забелязвам, как тя ми пречи да прекарвам повече време с най-важните хора в живота ми: Господ, жена ми, семейството ми, мечтите ми.

Нея наистина я бива в това, да ми привлича вниманието постоянно. До такава степен, че се улавям на моменти, как тотално игнорирам всеки, дръзнал да ме заговори. Кара ме да използвам приложенията й дори, когато съм в църквата, на погребения или сватби, вместо да се наслаждавам на моментите в живота необезпокоявано. Дори ме кара да не работя по професионалните си проекти, с много кратки и належащи крайни срокове.

Тя е наистина невероятна, когато става дума за моята безопасност, че дори ме кара да я използвам, докато шофирам. Не мога да се владея,  а забелязвам как бавно и кротко проваля социалния ми живот, брака ми и живота на близките ми. Доста хора смятат, че това не е кой знае какво, но аз съм на мнение, че колкото повече игнорираш този проблем, толкова повече ще започнат да страдат и личните ти взаимоотношения с околните за напред.

Ние трябва да започнем да използваме личните си телефони отново само като аксесоари, а не като нещо много повече от това.

2014 Предизвикателството:  Разведете се с телефона си, с неговите приложения, с всички социални мрежи и нововъведения и се обвържете само с хората, които наистина имат значение в живота Ви. Опитайте да изкарвате повечето си време далеч от всички модернизирани джаджи, с които разполагате, изключете ги и вместо тях се върнете към личната комуникация и изграждането на нови взаимоотношения.

Освен Господ, моята съпруга заслужава да е #1 в моя живот. А действителността е, че ние всички сме „женени” за смартфоните си по един или друг начин.

Не всеки страда от тази „модерна болест”. Но ми се иска, да помислите над написаното:

1. Опитайте се да балансирате някак времето изкарано с Вашия телефон;
2. Мислете за мобилното си устройство, като за аксесоар – нищо повече;
3. Дайте си ясни ограничения, къде може да използвате Вашия телефон и къде и кога – не! И ги спазвайте.
4. Контролирайте как използвате телефона си и престанете да позволявате на телефона си, да ви контролира.
5. Опитайте се да изкарвате почивните дни далеч от  мобилните устройства, офлайн от всякакви мобилни мрежи и прочее.


През 2014г. се заричам, да се разведа с телефона си. Ще се присъединиш ли към мен? Сподели това с приятел и нека дадем началото на „Разведи се с телефона си”, заедно.

С благодарност към: http://jarridwilson.com


Няма коментари:

Публикуване на коментар